Eva Collagen, ampułki z kolagenem

09:06

Tematem dzisiejszego wpisu będą ampułki kolagenowe, Eva Collagen.
Eva Collagen to jedna z linii egipskiej firmy EVA Cosmetics z tego co się zdążyłam zorientować firma oferuje w zakresie tej linii kilka produktów m.in. wspominany już przeze mnie krem do rąk, który jest moim absolutnym hitem, krem do twarzy przeciwzmarszczkowy 30+, 40+ i 50+, ampułki kolagenowe, serum i żel do mycia twarzy.


Opakowanie mieści 10 ampułek z produktem i choć pewnie buteleczka z pipetą też by się sprawdziła to muszę przyznać, że przyjemnie mi się korzystało z innej metody :) 


Według zaleceń producenta należy aplikować zawartość jednej ampułki co drugi dzień przez okres dwóch miesięcy. Jedna ampułka w mojej ocenie zawiera bardzo dużo produktu, aż za dużo przez co ja dzieliłam sobie zawartość na dwie aplikacje. Pewnie działanie składników aktywnych przy drugiej aplikacji było mniejsze ale wierzcie mi, że połowa ampułki starczała mi na pokrycie twarzy, szyi a w przypadku nakładania na wilgotną skórę jeszcze na dekolt.


Moje obawy co do tego produktu były związane z z tym czy nie okaże się zbyt bogaty dla mojej skóry ale nic takiego nie miało miejsca.


Co zauważyłam już po jednorazowym użyciu to działanie kojące i przyspieszone gojenie się skóry. W związku z tym iż przedobrzyłam z aplikacją olejku na skórze pojawiały mi się ropne wypryski, przed których usunięciem nie mogłam się powstrzymać no i takim oto sposobem jak łatwo się domyślić nie poprawiłam jej wyglądu. Wszędzie miałam czerwone ślady, po 'usuwaniu' wyprysków, i sądziłam, że pewnie na drugi dzień trzeba będzie pobawić się w zakrywanie tych śladów zbrodni, nic bardziej mylnego. Skóra rano po wieczornej aplikacji ampułki miała wyrównany koloryt a po masakrze jaką zafundowałam sobie sama nie było śladu.


W dłuższej perspektywie mogę stwierdzić, że produkt pomaga w wyrównaniu poziomu nawilżenia skóry, nie zauważyłam przy tym przetłuszczania czy zapchania a rano skóra absolutnie się nie świeci. Co do redukcji zmarszczek to ciężko mi się na ten temat wypowiedzieć aczkolwiek wierzę, że skoro zapewniamy skórze właściwe nawilżenie i dostarczamy kolagen to odwdzięczy się ona jędrną skórą i  młodym wyglądem dłużej :)
Obecnie jestem w trakcie używania ampułek z drugiego pudełka, pewnie po ich zużyciu zrobię sobie przerwę i za jakiś czas powtórzę 'kurację'. 

*Ampułki trafiły do mnie jako prezent od mamy więc nie jest to recenzja sponsorowana. 
A Wy, jakie produkty z kolagenem możecie mi polecić?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam produkty w formie ampułek... kojarzą mi się aptecznie i raz na jakiś czas funduje sobie podobne kuracje :) Niestety z kolagenowych produktów nie mogę nic polecić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby nic a jednak odmienne opakowanie może dodatkowo umilić używanie produktu :) a może znasz jakiś dobry kosmetyk z kwasem hialuronowym?

      Usuń
    2. A może po prostu kwas hialuronowy w czystej postaci? :) ja używam 1,5 % raz na jakiś czas w formie np. Tygodniowej kuracji i jestem z zachwycona :)

      Usuń
    3. w sumie racja, przypomniałam sobie, że ostatnio u Curlydarcey czytałam post o zastosowaniach potrójnego żelu hiarulonowego :)

      Usuń
  2. Przywożę z Egiptu ampulki eva. Są rewelacyjne. Splycaja mi zmarszczki lub je w ogóle usuwają. Ja dziele na 4 razy 1 ampułkę i co 3 tygodnie przrewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukuję kosmetyków tej firmy. Gdzie można je kupić? Czy przywozi Pani większą ilość i odsprzedaje?

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts