Korektor cieni pod oczami z Sephory.

14:04

Cienie pod oczami to w zasadzie jedyna i największa zmora mojej cery, w związku z czym przewija się przez moje ręce trochę produktów do poprawienia wyglądu skóry pod oczami. 

Od korektora pod oczy oczekuję dobrego krycia (ale nie musi to być efekt Photoshopa), kremowej i nieprzesuszającej okolic oczy konsystencji, i aby nie zbierał się w zmarszczkach po oczami, braku drobin rozświetlających a także dosyć dobrej trwałości, jako, że makijaż wykonuję rano i nie poprawiam go w ciągu dnia.


Jak już wiecie moim nr 1 jest MAC Pro Longwear, ale szukam też innych alternatyw. Od dłuższego czasu poluję na Catrice kamuflaż w płynie ale w miejscach do których zaglądam jest ciągle wysprzedany, choć mam nadzieję, że w końcu uda mi się go gdzieś dostać.


Całkiem niedawno do asortymentu Sephory dołączył korektor cieni pod oczami, naturalny efekt, którego opis bardzo mi przypadł do gustu i postanowiłam, że jeśli tylko nie będzie miał żadnych drobin dam mu szansę :)

Aplikator jest taki jak w przypadku większości błyszczyków jednak w kształcie łopatki co znacznie ułatwia nakładanie go. Ja osobiście nakładam go pędzelkiem, bo ilość jaka aplikuje się na 'łopatkę' jest jak dla mnie za duża. Następnie rozcieram go gąbeczką Real Techniques co pozwala mi uzyskać równomierne krycie, bez widocznych odcięć korektora od skóry. Kolejnym krokiem jest utrwalenie produktu transparentnym pudrem sypkim z Catrice.




Czy spełnia moje oczekiwania? Tak :)
  • krycie jest bardzo dobre
  • konsystencja jest kremowa i nie przesuszająca więc z dobrze nawilżającym kremem powoduje, że skóra pod oczami po całym dniu nie jest przesuszona
  • absolutnie nie ma, żadnych drobin jednak jego formuła sprawia, że spojrzenie jest świeże 
  • z tego co zauważyłam u mnie efekt, który uzyskuję po  nałożeniu utrzymuje się nawet do 8h po tym czasie może się delikatnie 'ścierać' czy efekt świeżej skóry pod oczami nie jest tak mocny. Nie zastyga tak jak Pro Longwear.
Jego koszt to 59 zł co dodatkowo przemawia na jego korzyść biorąc pod uwagę liczne zniżki oferowane przez Sephorę. 

Chętnie przeczytam jaki jest Wasz ulubiony i niezawodny korektor :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Naprawdę niezły efekt! Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój to oczywiście tak jak i Twój, Prolongwear. Pod oczy, na niedoskonałości i generalnie na wszystko. Jest świetny i nie szukam alternatywy, bo nie mam nerwów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie kusi Cię wypróbowanie innych korektorów MAC? :)

      Usuń
  3. u mnie sprawdza się catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda mi się na niego w końcu natrafić :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts