Ulubieńcy, czerwiec 2015

18:38

Dawno już nie prezentowałam ulubionych produktów bo nie chciałam się powtarzać a z drugiej strony nic szczególnie mnie nie zachwyciło.


Olej kokosowy, który od dwóch miesięcy stosuję zamiast balsamu do ciała. Na nowo odkryłam jego działanie, bardzo szybko się wchłania, nie daje uczucia lepkości, skóra rano jest nawilżona i ukojona bo świetnie też radzi sobie z podrażnieniami np. po goleniu czy też oparzeniami słonecznymi.


Czarna kredka Estee Lauder, choć nie miałam jeszcze tej z Urban Decay tak kredka jak na razie jest moim nr 1. Ma głęboki kolor, bardzo precyzyjnie można nią narysować kreskę, łatwo też można ją rozetrzeć ale nie odbija się na górnej powiece.

Błyszczyk, który mam od niedawna ale już zdążył mnie do siebie przekonać, z resztą wydaje mi się, że mojej Mamie też przypadł do gustu. Mowa tu o najnowszej serii błyszczyków Sephora w kolorze 24 Coral Confession. Gęsta ale nie klejąca się konsystencja powoduje, że utrzymuje się nieco dłużej niż tradycyjne błyszczyki, nawilża usta i ma mokre wykończenie.

Krem do rąk na noc, Eva Collagen powoduje, że dłonie wyglądają jak po zabiegu regeneracyjnym. Skóra jest miękka, odżywiona a dzięki temu bardziej wygładzona. Uwielbiam ten krem.


Ostatnim z prezentowanych ulubieńców jest manicure hybrydowy. Jak na razie posmakowałam go u manicurzystki ale nie wykluczam, że może z czasem spróbuję robić sobie go samodzielnie. 


Manicure jaki miałam robiony do tej pory był wykonywany lakierami Indigo i zarówno podobają mi się ich kolory jak i trwałość, bo co prawda odrost po 3 tygodniach był widoczny ale nie było żadnych odprysków. 

A co Wam ostatnio przypadło do gustu na tyle, że sięgacie po to z ogromną ochotą :) ?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę polecić je wszystkie ale gdybym miała wybrać jeden, polecam olej kokosowy, zdecydowanie najbardziej uniwersalny :) i do wykorzystania w kosmetyce i kuchni

      Usuń
  2. Olej kokosowy to produkt obowiązkowy w każdej kosmetyczce. Niezwykle uniwersalny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, miałam opory przed stosowaniem go jako nawilżenie całego ciała, bo wiadomo nakładanie oleju na skórę kojarzy się głównie w lepiącą skórą ale wchłania się natychmiastowo a i koloryt skór mam wrażenie się się poprawia :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts