Planeta Organica, delikatny oczyszczający tonik do twarzy

14:44

W kwestii kosmetyków rosyjskich jestem nowicjuszką i dopiero rozeznaję się w terenie , podobnie jak z kosmetykami o bardziej przyjaznym składzie. Więc jeśli znacie godne polecenia toniki/hydrolaty przeznaczone do skóry normalnej lub suchej piszcie śmiało w komentarzach :)


Delikatny oczyszczający tonik do twarzy firmy Planeta Organica zdecydowanie przyciągnął mnie nazwą a także obietnicą oczyszczania produktem na bazie olejków.



Aplikacja jest bezproblemowa, zamykanie na tak zwany 'klik' pozwala na dużą kontrolę nad dozowanym produktem.


W kwestii działania będzie krótko, nie zauważam aby w jakikolwiek sposób oddziaływał na moją skórę. Tonik po aplikacji wacikiem dosyć długo się wchłania co dla jednych może być plusem a dla drugich nie. W momencie nakładania/wklepywania go dłońmi tonik wchłania się natychmiast. Nawet przy nałożeniu niewielkiej ilości pieni się. Próbowałam stosować go do maseczki tonikowej ale w tej roli go nie polecam bo skóra po nim jest strasznie lepka., do tego ma dosyć charakterystyczny ziołowy zapach. 

Obecnie męczę się z nim i żeby przyspieszyć proces jego zużywania stosuję go zwilżania włosów przed nałożeniem maski lub olejku, który nakładam przed myciem włosów. Drugi sposób na zużycie niezbyt zadowalającego Was toniku to coś co znalazłam na którymś z blogów kiedy miałam problem z nietrafionym hydrolatem, mianowicie zrobienie mieszanki 1:1 hydrolat/ tonik + szampon. Włosy dzięki takiej mieszance są delikatne, miękkie i puszyste (nie mylić z puszącymi się :)) jest to też sposób aby złagodzić działanie mocno oczyszczających szamponów.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. o kurcze, szkoda, że nie do końca się sprawdza. Trzymam kciuki, że go szybko zużyjesz :) ja właśnie planuję zakupić wodę różaną, nigdy nie miałam, a tonik wczoraj wieczorem mi się skończył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na szczęście udało mi się znaleźć sposób żeby go zużyć a nie wyrzucać. Dużo dobrego czytałam o wodzie różanej ale nawet nie robię do niej podejścia bo nie przepadam za tym zapachem w kosmetykach

      Usuń
  2. Ja właśnie stosuje hydrolat oczarowy z którego jestem mocno zadowolona, również nie porywa zapachem, ale u mnie akurat to nie sprawia problemu ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czasem do wielu zapachów się można przyzwyczaić ale niektóre niestety nie dają się 'polubić' :)

      Usuń
  3. Raczej się nie skuszę. Dobrze, że trafiłam na twoją recenzję bo miałam ochotę na jakiś kosmetyk do twarzy tej firmy ale na razie wstrzymam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że moja recenzja okazała się pomocna, choć jak wiadomo totalny ubel u jednej osoby może okazać się świetnym produktem dla drugiej ;) :)

      Usuń
  4. powiem Ci że miałam na niego wcześniej chęć i to nie małą. ale teraz hm zmieniłam zdanie;D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie robi kompletnie nic dla skóry :/ Podoba mi się Twój alternatywny sposób na zużycie toniku, nie wpadłabym na pomysł z dodaniem go do szamponu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie ten pomysł na wykorzystanie toniku wyczytałam na którymś z blogów lub forów w kwestii użycia hydrolatu ale jak 'widać' na moim przykładzie sprawdza się i w kwestii toników :)

      Usuń
  6. Ja też bym nigdy nie wpadła na taki pomysł. Super sprawa, zwłaszcza jeśli nie lubi się marnować wcześniej zakupionych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarówno toniki jak i hydrolaty można używać w ten sposób. Polecam :)

      Usuń
  7. Ja mam zawsze problem ze znalezieniem fajnego toniku. Większość na jakie trafiam to takie nic nierobiące wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie działa, bo składy zazwyczaj ta firma ma całkiem przyjazne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa i przydatna recenzja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts