La Roche Posay Hydraphase Intense Riche

17:26


Ostatnimi czasy udało mi się wykończyć wiele kosmetyków pielęgnacyjnych w mojej kosmetyczce, między innymi mój niezastąpiony w okresie wiosennym, letnim i jesiennym - Dramatically Different Mosturizing Lotion z Clinique. W związku z niezbyt sprzyjającą mojej suchej skórze pogodą za oknem, zrobiłam tzw. research w poszukiwaniu kremu intensywnie nawilżającego, który ukoi moją skórę i zniweluje uczucie nieprzyjemnego ściągnięcia. Na liście pożądanych kremów znalazły się między innym : Bioderma Hydrabio Legere, nawilżający krem marki Baikal Herbals, ultrakomfortowy krem do twarzy Reve de Miel firmy Nux, lekki miodowy krem do twarzy od Sanoflore lub wspomniany w tytule postu Hydraphase Intense Riche, La Roche Posay. Niestety większość z nich jest dosyć droga, jednakże podczas niedawnej wizyty w Super- Pharm znalazłam takie oto cudo :) 

 Zestaw oprócz kremu zawiera wodę termalną (50 ml) i Kerium- szampon ekstremalnie delikatny (50 ml) i to w bardzo korzystnej cenie.
 
Jeśli chodzi o sam krem, to jest on zamknięty w niezwykle przemyślanym i wygodnym opakowaniu z pompką, myślę że nad jego zaletami nie trzeba się rozwodzić.
 
 
Zaraz po wydobyciu z opakowania, jest wyczuwalny delikatny zapach, który szybko znika (co uważam za zaletę). Pomimo faktu, że w nazwie widnieje słowo 'intense' i można by się spodziewać, że będzie on treściwy w swojej konsystencji, a wręcz ciężki do rozsmarowania, to nic bardziej mylnego. Konsystencja kremu jest lekka i przyjemna w aplikacji.

A tu zamieszczam zdjęcie składu, gdyby ktoś chciał sobie go przestudiować :)


 
 
Działanie:
Co do jego działania, po dwóch tygodniach użytkowania mogę powiedzieć tylko tyle, że działa zgodnie z tym co obiecuje producent. Moja sucha skóra jest nawilżona, a uczucie nieprzyjemnego ściągnięcia zniknęło :)
 
Napiszcie czy próbowałyście już tego kremu, lub jakie polecacie.
 
 
 



You Might Also Like

0 komentarze

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts