New in August and September, 2014

12:30

Tym razem o zakupach i prezentach z sierpnia i początku września, zapraszam.


W celu uzupełnienia żelowych zapasów skusiliśmy się na żel z La Petit Marseiliais, o delikatnym zapachu wanilii a w Biedrze na jeden z ich promocyjnych żeli w wariancie zapachowym Indie. Oba są bardzo przyjemne.

Szampony i odżywki z Alterry są obecnie w Rossmannie do dostania w promocyjnych cenach więc po dłuższym zastanawianiu się nad wersją szamponu jaką chcę kupić jako pierwszą z tej firmy wybrałam regenerację, orzech makadamia Bio & figa Bio.


Dwa produkty z Manhattan, tusz Volcano Precise, przekonał mnie do siebie silikonową szczoteczką za którą zatęskniłam. A także korektor Wake Up Concealer, który kusił mnie od dawna ale zawsze w koszyku lądowało coś innego. Na szczęście nie ma w sobie żadnych brokatowych drobin jak w przypadku Rimmel o podobnej nazwie.


A teraz prezenty urodzinowe, o dwóch wspomniałam już w ulubieńcach: bidon i kurtka. Dostałam również dwa kosmetyki z Oriflame, krem do rąk ( nie wiem kiedy je wszystkie wykończę bo ostatnio naliczyłam, że mam ich 6 ) i krem do ciała.
Moja przyjaciółka, która jest fryzjerką zazwyczaj z takich okazji zaopatruje mnie w odżywki :)


Piękna świeczka, która ma sweterkowe tłoczenie :) (kupiona w Jysk)


 i cztery pędzelki Glam Brush, w szczególności byłam ciekawa O8 mając w zamyśle stosowanie go do rozprowadzania korektora pod oczami i udało się.


Co do reszty wypowiem się, ale w późniejszym czasie bo nie chcę oceniać ich po kilku dniach użytkowania. Macie pędzle Glam Brush, sprawdzają się u Was ?

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. z tego co się dowiedziałam zakupiona Jysk choć podejrzewam, że teraz dużo firm będzie miało podobne w swojej ofercie :)

      Usuń
  2. Piękna świeca :) A te pędzelki kuszą mnie od momentu, kiedy się pojawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana, ja w szczególności polowałam na ten zbliżony wyglądem do Sigmy czyli O8 :)

      Usuń
  3. świeczka super:) pędzelki też świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o pędzlach GB. Rozważam zakup kilku sztuk, ale na razie robię rekonesans ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przegotowuję post z moimi pędzlami w którym podzielę się moimi spostrzeżeniami o Glam Brush i paru innych firmach :)

      Usuń
  5. super nowości ! pędzli nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości, w szczególności zazdroszczę pędzli :) Koniecznie daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością dam znać :) jak sprawują się pędzle Glam Brush ale i innymi firmami - przygotowuję post z moimi pędzlami w którym podzielę się moimi spostrzeżeniami

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie tłoczenie :) no i szkoda będzie ją palić

      Usuń
  8. Pędzli Glam Brush nie mam, ale na zdjęciu wyglądają na bardzo rozczapierzone, a przez to mało precyzyjne :/ Muszę rozejrzeć się za promocjami na Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu pędzle są po myciu więc mogą wyglądać trochę inaczej :)

      Usuń
  9. oryginalna świeczka ;) moje waniliowe LPM czeka na październikowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach LPM jest o tyle fajny, że nie jest za mocny i sztuczny :)

      Usuń
  10. to ja czekam na pędzlowy post. Najbardziej marzy mi się zestaw Zoeva, ale tylllleeee pieniążkówww...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, zestawy dobrych pędzli są kosztowne

      Usuń
  11. Muszę wreszcie wypróbować żele LPM! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre z ich zapachów są cudne, i mają całkiem fajne składy :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts