Essie Status Symbol vs. Golden Rose 07

19:00

W tą leniwą niedzielę, czas na kolejne porównanie lakierów. I tym razem są w różowym kolorze, Essie Status Symbol i Golden Rose 07.


O ile w poprzednio porównwanej dwójce różnica w odcieniu była widoczna już w buteleczce, o tyle dzisiejsi porównywani wyglądają dosyć podobnie. Natomiast na paznokciach różnica jest już znaczna.

na paznokciu GR 07
Status Symbol to typowy mleczny róż. Ani za ciemny ani za jasny co sprawia, że współgra z wieloma stylizacjami i pasuje do różnych okazji.


07 z Golden Rose jak wiadać na zdjęciach to już koral z dominującymi różowymi tonami lub też przypomina kolor arbuza.


Oba kolory dają przy dwóch warstwach zadowalające krycie, a ich trwałość też jest porównywalna.


Obecnie mam na paznokciach Watermelon z Essie a Wy ?

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Są śliczne, sama nie wiem który bardziej mi się podoba. Chyba odcień GR bardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 07 z GR jest bardziej widoczny na paznokciach, Status Symbol to bardziej stonowany odcień :)

      Usuń
  2. Obydwa są bardzo ładne, ciekawe zestawienie :)
    U mni nic nie ma na paznokciech, bo "karmię" je kremami i olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli robisz im odwyk :) ja niedawno też przez długi czas nosiłam tylko bezbarwny lakier bo na żaden kolor nie miałam ochoty

      Usuń
  3. Mam słabość do przydymionych kolorów... dlatego wybrałabym essie :) Jest bardzoej stonowany
    A na moich pazurkach bahama mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Essie bardziej mi sie podoba !
    A sama w domciu też mam akurat Golden Rosa 07 ;-)
    I go bardzo lubie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo im się udała ta seria Rich Color, i pod względem kolorów i trwałości, choć mam jeden czerwony, który utrzymuje się bardzo krótko. I zastanawiam się czy trwałość zależy od koloru czy trafiła mi się jakaś wadliwa sztuka.

      Usuń
  5. Właśnie ostatnio pokazywałam Status Symbol u siebie :) Faktycznie w buteleczkach wyglądają w zasadzie identycznie. Aż dziwne, że GR tak bardzo różni się na paznokciach od tego, co widać w buteleczce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam Twój post, Status Symbol noszę chyba najczęściej ze wszystkich lakierów które posiadam :)
      a różnicą w kolorze też byłam zdziwiona dlatego postanowiłam ją Wam pokazać

      Usuń
  6. :D tak zdecydowanie dla większości panów to kwestia bardzo prosta zawężająca się do kilku pdst.kolorów choć są wyjątki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi sie Essie, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię róże na paznokciach,pięknie się prezentują;)
    zapraszam do wspolnej obserwacji oraz na moje rozdanie http://puderniczkama.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-moje-rozdanie.html
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej mi się podoba GR! Śliczny ma kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że zdania są mocno podzielone pomiędzy Essie i GR :) każdy z kolorów ma swój urok

      Usuń
  10. nowa seria Rimmel'a Salon Pro też ma odcienie niemal identyczne do lakierów Essie :)
    lubię czytać/oglądać takie porównania :) z tych dwóch - GR wydaje mi się ładniejszy, Essie jakiś taki bez wyrazu

    OdpowiedzUsuń
  11. GR jest odrobinę jaśniejszy ale aż nabrałam na niego ochoty ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jaśniejszy i to tochę bardziej jaskrawy kolor ale wygląda pięknie :) i do tego jest przyjazny dla portfela

      Usuń
  12. Oba śliczne i fajnie, że jest tańsza alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę byłam zawiedziona, że na paznokciach różnica w kolorze jest znaczna ale jakby dobrze poszukać to jest niewiele kolorów z droższych lakierów, które nie miały by swoich odpowiedników w tańszych firmach :)

      Usuń
  13. Uwielbiam Status Symbol, ale to już wiesz :))
    Aktualnie mam Go Ginza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy Go Ginza jest mlecznym kolorem czy ma w sobie jakieś drobiny lub perłę, bo tak trochę wygląda na zdjęciach

      Usuń
    2. Go Ginza to typowo mleczny kolor, żadnych drobinek, brokatów i perły :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts