Photo week #2

23:42

Dzisiaj luźny post, którego pierwsza odsłona pojawiła się parę miesięcy temu. Grudzień okazał się być równie pracowity jak i listopad jednak starałam się znaleźć choć chwilę na wyciszenie i doładowanie baterii. Zapraszam :)

1. Zdecydowanie ulubione połączenie ostatniego miesiąca: herbata cynamonowa i imbirowo-cytrynowa cudownie rozgrzewają

2. Swetry opanowały moją szafę :)

3. Te dwa kolory idealnie wpasowują się w obecną pogodę i aurę.
4. Chwila na planowanie.
5. Wiem, zgrzeszyłam ale to jest takie dobre ;)
6. Czy te śnieżynki nie wyglądają uroczo? - Coffee Heaven ♥
7. Po skompletowaniu czapki, szalika zdałam sobie sprawę, że brakuje mi rękawiczek. W Medicine kupiłam dwie pary, ta konkretna ma w środku materiałową podszewkę.

A jak Wam mija ten miesiąc? Jesteście zabiegane czy raczej zwalniacie tempo?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam cynamonowe herbaty, ale nigdzie nie mogę dostać mojej ulubionej Dilmah ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny sweter!! :))) a czerwień na paznokciach i ja ostatnio molestuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana,sweter to zasługa umiejętności mojej Mamy :) czerwień idealnie pasuje do wielu okazji

      Usuń
  3. Omojboze ide do cofee heaven!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o ile dobrze pamiętam tak udekorowano mi pomarańczową latte

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts