Wysokie obcasy od Revlon

15:36

Dziś post związany z nowością firmy Revlon, pomadka ColorStay Ultimate Suede. Masełka  do ust tej firmy  tak bardzo przypadły mi do gustu więc gdy tylko zobaczyłam nowość nie mogłam jej nie wypróbować.


Kolor 030 High Heels to ładny delikatny odcień cieplejszego różu, idealny na dzień. Ma on w sobie zatopione delikatne i mocno zmielone drobinki lekko odbijające światło przez co kolor nie jest płaski. Trzeba się dobrze przyjrzeć żeby je zauważyć. Wykończenie jest ciekawe i faktycznie można by je porównać do zamszu, bo nie daje żadnego błysku ale nie jest to też mat.


Szminka ma bardzo lekką konsystencję, łatwo sunie po ustach podczas aplikacji.

O czym informuje nas producent na opakowaniu:
"Długotrwała pomadka utrzymuje się na ustach do 16 h. Nawilżająca formuła z aloesem, masłem Shea i witaminą E nie wysusza ust."

Obietnica 16- godzinnego utrzymywania się to przesada. Kwestia nawilżania .... też pozostawia wiele do życzenia, tym bardziej, że po ok 2,5 -3 h bez jedzenia i picia szminka prezentuje się tak :


Nie jest to efekt przesuszenia ust a raczej sposobu w jaki zbiera się pomadka (choć sama pomadka też nie wykazuje właściwości nawilżających) . O ile po aplikacji nie czujemy, że mamy coś na ustach o tyle po pewnym czasie kiedy już przyschnie formuła nie jest klejąca ale już wyczuwalna na ustach.
Jej koszt to ok. 45-49 zł, ja na szczęście kupując ją w Douglas zapłaciłam o 40 zł mniej gdyż miałam bon za zebrane punkty.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. zdecydownie nie, jest na rynku wiele produktów, które są tańsze i trwalsze i nie serwują nam takich niespodzianek.

      Usuń
  2. Ładny kolorek, ale cena trochę nieadekwatna do jakości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziałabym, że nawet bardzo nieadekwatna. Jedynm pocieszeniem jest to, że nie płaciłam za nią pełnej ceny

      Usuń
  3. Ten końcowy efekt mi się nie podoba. Kolor ma piękny, ale nie chciałabym co chwilę robić poprawek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczyło mnie to, że tak się zebrała po tych paru godzinach. Testowałam ją też na ustach nie pokrytych żadną pomadką ochronną, i z pomadką i za każdym razem efekt końcowy jest taki sam. Zdecydowanie nie polecam pomimo ładnego koloru.

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts