L'Oréal 306

17:42

Podczas ostatnich zakupów w Super-Pharm moja mama skusiła się na promocję lakierów z L'Oréal (przy zakupie dwóch, dwa kolejne gratis). Wszystkie są dosyć stonowane, jednak mama uległa sugestii i dzięki temu wśród nich pojawił się jeden 'odmieniec' :) Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała pastelowego brzoskwiniowego koloru o wymownej nazwie Sex on the Peach.



Lakier ma średniej gęstości konsystencję. Nie jest ona zbyt kryjąca, nawet przy dwóch warstwach widoczne były prześwity końcówek. Nie ma natomiast problemów z bąblowaniem się czy nierównomiernym rozłożeniem go na paznokciach.


Pędzelek pomimo tego iż nie jest bardzo szeroki, jak np. w Essie dobrze nanosi lakier.


Przy częstej zmianie lakieru ciężko określić trwałość, którą w tym przypadku oceniam jako dobrą bo lekko się starł na końcówkach dopiero po ok.3-4 dniach.

Przerzucacie się już na ciemniejsze, jesienne kolory czy jeszcze pozostajecie przy letnich barwach ?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. ja juz stawiam na ciemniejsze jesienne kolory
    kocham jesien I wszystko co bodrowe,zielone,zlote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie bordo głównie kojarzy mi się z jesienią :) ja też ją lubię ale gdy jest pomimo chłodu słonecznie,a nie tak jak teraz deszczowo :(

      Usuń
  2. Ja powoli odgrzebuję moje jesienne lakiery :) Ale takie delikatesy jak ten lubię przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowy pasuje chyba do wszystkiego, ja muszę tylko uważać z doborem odcienia, żeby nie zlewał się z bladą skórą np. w zimie. Przy opalonych dłoniach jest łatwiej :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Ja nie rozgraniczam kolorów lakierów na pory roku - maluję tym, co mi się akrualnie podoba i wpasowuje w humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby też używam kolorów na które mam w danym momencie ochotę jednak zauważam, że po niektóre częściej sięgam jesienią/zimą a po inne wiosną czy latem :)

      Usuń
  4. alez Ty masz sliczne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts