Recykling z Intimissimi i Calzedonia

11:25

Przybywam dziś z notką informacyją na temat akcji recyklingowych dwóch sklepów Intimissimi i Calzedonia. Podejrzewam, że wiele z Was już słyszało , a jesli nie to mam nadzieję, że post okaże się przydatny :)

W sklepach z bielizną Intimissimi już od dłuższego czasu, gości stale przełużana akcja zwortu używanej, odzieży/ bielizny (obecnie trwa do 31.07.13). I zaznaczam, że nie musi być to bielizna pochodząca z tego konkretnego sklepu.
Co zyskujemy ? Przede wszystkim spokój wewnętrzny i poczucie tego, że zrobiłyśmy coś dla środowiska. A do tego otrzymujemy bon zniżkowy, np. za przyniesiony biustonosz dostajemy bon o wartości 12 zł. Bony mogą być łączone jednak nie mogą przekraczać 20% ceny produktu. Są one ważne dosyć długo, bo aż 6 miesięcy od jego wystawienia. Już wiele razy z nich skorzystałam i z punktu czysto zakupowego uważam, że się opłaca, czy to jeśli lubicie ich bieliznę, a i te z Was, które nie odwiedzały tego sklepu mogą dzieki temu skusić się na wypróbowanie czegoś w tańszej cenie.

Poniżej zostawiam ulotkę :) (polecam powiększyć obraz)

Dodatkowo przy okazji ostatnich zakupów otrzymałam też ulotkę ze sklepu Calzedonia. Mają oni w swoim asotrymencie głównie, 'wyroby' rajstopowe, czyli pończochy, rajstopy i inne tego typu rzeczy, jak również stroje kąpielowe. Jak się łatwo można domyślić zachęcają oni do oddawania odzieży plażowej jak i strojów kąpielowych damskich, męskich i dziecięcych. Wartości bonów są różne, jednak w tym przypadku nie można ich ze sobą łączyć, co nie zmienia faktu, że np. w przypadku pozbycia się niepasującego czy niemodnego już kostiumu kąpielowego, zyskujemy 20 zł na zakup nowego.
Nie wiem, czy to jest nowa akcja, czy może była już przeprowadzana w zeszłm roku, napiszcie jeśli wiecie :) Ja z pewnością skuszę się, bo nigdy nie miałam okazji mieć od nich stroju, a skoro można go kupić taniej to czemu nie :)

 

Korzystacie lub skorzystacie z tych promocji ?

You Might Also Like

5 komentarze

  1. swietna inicjatywa!
    ja nie mam niestety do nich dostepu
    ale pomysl naprawde super
    u mnie dzis makijaz
    krok po kroku
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetny pomysł jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co do sklepu Calzedonia to nie wiem jak wypadają cenowo, ale w Intimissimi się opłaca :)

      Usuń
  3. Oferta recyklingowa z Intimisimmi kusząca :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts