New in November

13:56

.....czyli kolejna porcja nowości i produktów do przetestowania + kilka akcesoriów.


W Hebe natrafiłam na produkty do pielęgnacji twarzy z Palmer's, wcześniej miałam okazję używać ich kosmetyki do pielęgnacji ciała i byłam z nich bardzo zadowolona, co zachęciło mnie do sięgnięcia po kolejne :) Zdecydowałam się na Delikatnie złuszczający peeling do twarzy w sporej tubie i Krem do pielęgnacji twarzy na dzień z filtrem SPF15

Pokazywałam Wam mój ulubiony zestaw do ust, w kolorze nude ostatnio spodobały mi się też mocniejsze kolory burgundu, śliwki i poszukiwałam szminki w takiej kolorystyce.


Jakoś żadna ze szminek do mnie nie przemówiła ale za to znalazłam świetny błyszczyk z Gosh o wdzięcznej nazwie Raspberry Galore 06 (prawie się z nim nie rozstaję od dnia zakupu, ale o tym w oddzielnym poście) a do tego dobrałam konturówkę z NYX w kolorze PLUM która zamyka już moje zapotrzebowanie na ten rodzaj kosmetyku.


Podążając tropem tego samego koloru, do koszyka trafił lakier firmy Life (dostępnej w Super-Pharm) nr 24. Muszę przyznać, że nie miałam wcześniej lakierów tej marki, a Wy ?


Choć mam swoich faworytów w kwestii wysuszania lakieru to nadal szukam ideału, szukałam tego przyspieszacza wysychania lakieru z Sally Hansen, Insta-Dry ale w żadnej z drogerii go nie było więc wybór padł na preparat tej samej firmy, Dry& Go Drops. 


Moje brwi są dosyć długie i potrzebowałam czegoś co je utrzyma przez większość dnia, o żelu z Catrice słyszałam od kilku osób dobre opinie więc się na niego zdecydowałam.


Nie mogłam sobie też odmówić BABY lips, ja wybrałam wersję Intense care. W kwestii nawilżenia wypowiem się później, ale z pewnością ładnie nabłyszcza usta.


Ostatnio na YT i blogach wiele można było usłyszeć/przeczytać o żelu do depilacji z firmy Joanna, seria Sensual który mam nadzieję będzie miłą odmiany od żelu z Isany (nadal mój nr 1)


Ponieważ bardzo dobrze działa na moją skórę krem z Ziaja Med, kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, zamiast szukać serum z innej firmy dokupiłam przy okazji 40% obniżki na kremy w Super-Pharm, Esencję Rewitalizującą Skoncentrowane działanie na dzień/na noc.

I jako ostatnie trafiło w moje ręce kilka akcesoriów wszystkie ze sklepu Mohito, naszyjnik, który 'krzyczał' juz do mnie od dłuższego czasu udało mi się kupić z 30% zniżką.
Do koszyka wpadła również urocza bransoletka z kokardką.


Poszukiwałam też dosyć uniwersalnego, średniej wielkości paska bez wielu świecidełek czy ozdób i udało się :)

Próbowałyście już produktów do pielęgnacji twarzy firmy Palmer's ?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Błyszczyk Gosha wygląda przepięknie! Na Baby Lips też się zdecydowałam, ale ja wybrałam wersję brzoskwiniową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ta wersja barwi usta czy jest kompletnie bezbarwna jak ta żółta i niebieska ?

      Usuń
  2. Ja mam lakier z tej firmy (chyba nawet taki sam kolor) i jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kolor ma świetny ale co do trwałości ja mam mieszane uczucia

      Usuń
  3. Nie znam lakierów do paznokci tej firmy, ale kolor bardzo mi się podoba :) naszyjnik z chęcią bym Ci podkradła! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ;) co do lakierów, kolor fajny, cena też ale jak ktoś się już przyzwyczaił do trwałości Essie, to większość innych lakierów wypada średnio

      Usuń
    2. ja też odnoszę takie wrażenie, dlatego od jakiegoś czasu kupuję tylko Essie :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jak spisze sie baby lips z czasem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam dzisiaj w mohito ale nie widziałam tego naszyjnika! jutro pójdę i sprawdzę, bo wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jest wersja zarówno srebrna jak i złota

      Usuń
  6. Śliczny lakier i bardzo fajny kolor błyszczyka. I koniecznie muszę na zimę zaopatrzyć się Baby Lips. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) widziałam, że Baby lips są zarówno w Rossmannie jak i Super-Pharm

      Usuń
  7. Piękny naszyjnik, marzy mi się coś podobnego, muszę się przejść do Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik jest bardzo efektowny a kulki są równomiernie rozłożone więc dobrze się układa na szyi

      Usuń
  8. Naszyjnik jest piękny! Czekam na post o błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, postaram się go zrobić w miarę szybko :) (mam nadzieję,że światło będzie bardziej łaskawe w tym tyg.)

      Usuń
  9. bardzo mam ochote na baby lips :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) teraz są i w Super-Pharm ale i widziałam w Rossmannie

      Usuń
  10. czekam na recenzję tego prepartau Sally Hansen :) biżuteria śliczna, sama bym chętnie taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuje, testuję żeby już wkrótce podzielić się spostrzeżeniami :)

      Usuń
  11. Błyszczyk ma rzeczywiście piękny kolor i chętnie przeczytam, co jeszcze tak bardzo Cię w nim urzekło :)
    Poza tym, bardzo podoba mi się bransoletka z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokardki w elementach biżuterii są niezwykle urocze :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. polecam poczytać o nich na różnych blogach, bo spotkałam się ze skrajnymi opiniami. Ta którą mam jest bardzo przyjemna w stosowaniu, beż żadnego koloru. Sprawdza się doraźnie, z pewnością nie jest to nawilżenie na miarę Blistex czy Carmex

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts