the Rocket Volum' Express + wyzwanie tygodnia

17:50

Od kilku dni próbuję zrobić nowe zdjęcia na bloga ale jest tak pochmurno, że większość zdjęć mnie nie satysfakcjonuje. Okazało się jednak, że mam kilka 'nadprogramowych' zdjęć produktów, których recenzji jeszcze nie umieszczałam na blogu.

Tusz do rzęs jest kosmetykiem, który zawsze musi być obecny w mojej kosmetyczce. Choć mam swoich faworytów to oczywiście lubię testować różne nowości. Tusz the Rocket Volum' Express z Maybelline kupiłam jak tylko pojawił się na sklepowych półkach.


Co mnie do niego przyciągnęło ? Formuła, bo tusze z Maybelline miałam okazję testować w wielu wersjach i o ile nie zawsze pasuje mi szczoteczka to formuła jest zawsze bez zarzutu. A także duża silikonowa szczota :)


Jedna warstwa tuszu
Jak to bywa z większością tuszy są one  początkowo dosyć rzadkie więc ja lubię dać im trochę czasu na podeschnięcie.

Dwie warstwy
Tusz pokrywa rzęsy głęboką czernią bez pozostawiania grudek, silikonowe 'włoski' precyzyjnie rozczesują rzęsy. Jak sama nazwa wskazuje, nadaje rzęsom objętości i delikatnie je wydłuża czyli to na czym mi najbardziej zależy. Trwałość oceniam dosyć wysoko, nie ma problemu z osypywaniem się czy odbijaniem na dolnej powiece w ciągu dnia.

Jaki jest Wasz ulubiony tusz ? Wolicie te z tradycyjną czy silikonową szczoteczką ?

Postanowiłam podjąć wyzwanie w tym nadchodzącym tygodniu i codziennie przez 7 dni wrzucać nowe posty :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. moim ulubionym ostatnio tuszem i chyba pozostanie nim na długo jest tusz L'oreal Volume Million Lashes extreme black:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takiego efektu oczekuje od tuszu do rzęs, dzięki tobie już wiem jaki kupię następny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa świetnie :) koniecznie daj znać czy i u Ciebie się sprawdził

      Usuń
  3. Uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to mamy podobnie. Bardzo cenię w nim też, że nie skleja rzęs.

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts