Sole Mate, Essie

22:18

Piątek :) ... rozmarzyłam się o błogim lenistwie
a wracając do wpisu chcę Wam przedstawić mój najnowszy nabytek z Essie. Ostatnio podczas wymiany zdań w komentarzach z Madziak rozmawiałyśmy o zakupach przy okazji jej wpisu z nowościami i stwierdziłyśmy, że generalnie można się powstrzymać od zakupu kolejnej wersji kosmetyku który jeszcze mamy w domu jednak z lakierami jest jakoś inaczej :) zawsze jest niedosyt.


Taki niedosyt poczułam i ja i podczas niedawnej wizycie w Super-Pharm zapragnęłam kolejnego ciemnego lakieru i nie mogłam się zdecydować pomiędzy trzema kolorami Bordeaux, Bahama Mama i Sole Mate. Bordeaux wygląda w butelce bardzo podobnie do Celebrity Bash z Rimmela a nie chciałabym kupić identycznego koloru, Bahama Mama przypomina mi Manhattan więc ostatecznie wybrałam Sole Mate. Takiego koloru jeszcze nie miałam w mojej kolekcji.


Piękny głęboki odcień burgundu, śliwki może się wydawać że to bordo ale wierzcie mi nie ma w sobie nic z tego koloru.


Kremowa konsystencja pozwala na równomierne nałożenie koloru. Do tego czas wysychania jest dosyć krótki.


Zazwyczaj zmieniam lakiery po 2-3 dniach jednak w tym tygodniu nie miałam na to czasu i postanowiłam przy okazji zrobić jego trwałości test. Ku mojemu zdziwieniu po 5 dniach pracy przy komputerze i innych domowych porządkach w zasadzie tylko lekko starł się na końcówkach.

 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. ja już mówiłam, że ten lakier baaardzo mi się podoba :)) mam wrażenie, że większość ciemnych lakierów tej marki mogłaby zostać ze mną na stałe, a i tak byłoby mi mało :D

    a tak odnośnie niedosytu lakierowego, miałam się uspokoić, ale strasznie chce mi się białego Essie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D w takim razie Hebe lub Super-Pharm chętnie Cię powita Kochana :)

      Usuń
    2. Moja Droga, już mnie powitało! Mam białego Essiaka i mówię STOP ZAKUPOM! :D

      Usuń
    3. ja będąc ostatni w Hebe miałam kryzys i chciałam sięgnąć po kolejnego Essiaka ale jakimś cudem się powstrzymałam :) (choć nie wiem na jak długo ;) )

      Usuń
    4. jaki kolor tak Ci się pchał do koszyka? :D

      Usuń
    5. myślałam o Bahama Mama :)

      Usuń
    6. mamy bardzo podobny gust :D

      Usuń
  2. świetny kolor :) ja ostatnio jestem na etapie mieszania lakierów ze sobą, ciekawe efekty można uzyskać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można uzyskać unikatowy kolor :) ale jednak w przypadku droższych lakierów marnuje się dosyć dużo produktu

      Usuń
  3. bardzo ładny, lubię ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zgadza się, pasuje praktycznie do każdej okazji i nie jest krzykliwy choć to ciemny kolor :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy kolor a zarazem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo ładnie wygląda na dłoniach, a kolor mam wrażenie, że optycznie poprawia koloryt skóry. Nie wygląda tak ostro jak np. czerń.

      Usuń
  6. ostatnio zobaczyłam go na allegro i chciałam go kupić, ale się wstrzymałam i ... żałuję! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor zdecydowanie warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts