Szelmowski lakier od Essie

12:08

.... czyli dzisiaj post o Wicked wspomnianej firmy Essie.
Ciemność na moich paznokciach panuje już od dwóch tygodni, zmieniam tylko odcienie od burgundu, poprzez bordo aż po czerń.


Kolor Wicked jest bardzo nieoczywisty, zastanawiałam się ostatnio jak go opisać przy lampce wina i mnie olśniło bo to właśnie kolor bardzo aromatycznego, wytrawnego, czerwonego wina.


Mamy wrażenie, że widzimy czerń ale patrząc pod różnymi kątami zauważamy mocny odcień czerwieni przechodzący miejscami w brąz.


Kolor ma raczej ciepły odcień przez co nie odcina się na dłoniach i ładnie optycznie wygładza skórę rąk.


Konsystencja jest iście kremowa, przez co równomiernie pokrywa płytkę paznokcia. Po wyschnięciu nawet bez żadnego top coatu pięknie się błyszczy więc nie trzeba bawić się w dokładanie kolejnych warstw.

Poniżej zostawiam zdjęcie dla porównania Sole Mate i Wicked

od lewej: Sole mate, Wicked

I jak Wam się podoba ten kolor ?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. śliczny jest! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłonie wyglądają bardzo elegancko z takimi lakierami :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się Wicked podoba, ale na razie robię odwyk lakierowy i staram się nie kupować nowych ;)
    Niemniej, mam go na swojej liście i pewnie kiedyś do mnie dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też powinnam pomyśleć o takim odwyku, ale dopiero po Rossmannowej promocji ;)

      Usuń
  3. Też lubię takie ciemne odcienie, które skrywają prawdziwy kolor :) Wicked bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a dzięki temu że są takie nieoczywiste pasują różnym tonom skóry i do wielu stylizacji :)

      Usuń
  4. Akurat to nie mój kolor, rzadko nakładam tak ciemne kolory. Essiaki mnie kuszą ale nie mam jeszcze żadnego w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak z niebieskimi, bo niezbyt dobrze wyglądają na moich dłoniach. A co do lakierów Essie, polecam zacząć od uniwersalnych kolorów :) najtrudniej jest chyba wybrać ten pierwszy, potem już leci z górki ;)

      Usuń
  5. Piękny odcień, wygląda bardzo elegancko na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, uwielbiam takie kolory, będę musiała go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie prezentuje się na dłoniach i zwraca na siebie uwagę :)

      Usuń
  7. piękne i głębokie, wytrawne wino :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kolory ( bardzo przypominaja krew :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a faktycznie, jakoś wcześniej nie skojarzyłam go z krwią :)

      Usuń
  9. muszę powiedzieć, że są piękne oby dwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i bardzo lubię! :) typowy jesienny bohater! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie Kochana na zdjęciach nawet lepiej widać te bordowo-brązowe tony :)

      Usuń
    2. Starałam się jak mogłam :D niektóre lakiery przyprawiają mnie o zawrót głowy podczas robienia zdjęć! :D

      Usuń
  11. bardzo ładny elegancki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie trochę za ciemny, ale ogólnie bardzo lubię essie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery tej firmy są faktycznie warte swojej ceny a do tego ten wybór kolorów :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. fajne jest to, że nie sprawia, że dłonie wyglądają na blade (jak robi to większość ciemnych lakierów) a wręcz przeciwnie, podkreśla ładny koloryt i optycznie wygładza

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts