Douglas, Nails Hands Feet

00:08

Balsam do codziennej pielęgnacji rąk firmy Douglas dostałam w prezencie od przyjaciółki, która jest świadoma mojego problemu z wiecznie przesuszonym rękami i jak bardzo zwracam uwagę na ich pielęgnację.

 
Balsam co prawda do torebki się nie nadaje, ze względu na pojemność ale za to mieści się w bardzo funkcjonalnym pojemniku z pompką. Co zawsze jest ogromnym plusem, pod względem higenicznym ale i zwiększa jego ekonomiczność. A dodatkowo ten posiada jeszcze osłonkę na ową pompkę, która chroni przed wszelkimi ewentualnymi zanieczyszczeniami.

Konsystencja jest kremowo- balsamowa. Po nałożeniu na dłonie utrzymuje się na nich a nie 'zjeżdża'.
Zapach jest kosmetyczny, delikatny i bardzo przyjemny.

Wchłania się szybko, ale nie znika z rąk, jak to mają niektóre kremy, po których aplikacji w ogóle nie czujemy, że coś nałożyłyśmy. Można też po jego nałożeniu, bez obaw zasiąść, np. do pisania na komputerze bo absolutnie się nie lepi.

W kwestii nawilżenia, działanie jest delikatne. Sprawdza się w warunkach domowych pomiędzy myciem rąk. Ja również lubię go w okresie letnim, kiedy moja skóra jest mniej wymagająca.

pojemność: 200 ml
cena: 39,90 zł
dostepność: Douglas

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie lubię kosmetyków Douglas, to zwykłe tanie produkty zapakowane w sygnowane buteleczki i sprzedawane 5 razy drożej niż powinny być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie mogę ani potwierdzić ani zaprzeczyć, bo mam tylko 2 kosmetyki z linii sygnowanej marką sklepu. I tak się składa, że oba dostałam w prezencie, a dodatkowo jeden lubię a drugiego nie :) Nie przygladałam, się innym ich produktom na przykład do twarzy.

      Usuń
  2. w życiu nie wydałabym 4 dych na krem do rąk,ale może dlatego,że nie mam z nimi problemów :) a dla asekuracji kremy z ziaji na pewno im nie szkodzą :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts