Top Shop - Flamingo Coral + porównanie z Wibo, Peaches and Cream

00:34

Z calych sił próbuję przepędzić zimę, dość już mam szarości, czerni i bieli.
Lakier Top Shop o cudnym kolorze Flamingo Coral kupiłam w zeszłym roku na jednej z ogromnych akcji wyprzedażowych gdzieś pod koniec września. Akurat wtedy miałam okazję wstąpić do Złotych Tarasów gdzie znajduje się sklep tej marki, pamiętam że to był bardzo udany dzień, gdyż skorzystałam również z kuponów do Bath&Body Works :)
Wracając do bohatera :) ...


 
Nazwa lakieru idealnie odzwierciedla jego kolor, jest to cudne połączenie koralu z różem. W mojej opinii bedzie ładnie podkreślał zarówno ciemniejsze jak i jaśniejsze odcienie skóry.
Pędzelek określiłabym jako średniej grubości. Łatwo się nim manewruje.
 

 
Konsystencja jest w sam raz, nie za wodnista, nie za gęsta co bardzo przyspiesza proces malowania. Na zdjęciach nałożone są 2 warstwy, ale jakby się postarać to pewnie można by uzyskać właściwe krycie już po pierwszej.
Ciężko mi określić czy lakier ten wysycha dosyć szybko, bo zawsze traktuję je przyspieszającym ten proces lakierem nawierzchniowym.  
 

 
W kwestii trwałości miło mnie zaskoczył, zmyłam go po 5 dniach żeby zmienić kolor aczkolwiek mógł pozostać dłużej bo tylko na końcówkach były widoczne lekkie przetarcia.

Dodaję również porównanie tego lakieru z hitem ostatniego czasu Wibo, Peaches and Cream. Zdjęcia są robione przy innym świetle i uważam, że idealnie oddają kolory.


 Oba kolory są do siebie zbliżone, jednak Peaches and Cream jest jaśniejszy, a raczej określiłabym go jako mniej nasyconą wersję Top Shopowego lakieru. Flamingo Coral ma właśnie w sobie więcej różu.





You Might Also Like

10 komentarze

  1. cudowny koral, ma piękne wykończenie! a jaka urocza buteleczka :) chętnie wypróbowałabym lakiery z topshopu!
    a nazwa idealnie do niego pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z nazwą trafili w dziesiątkę, a lakiery z tej firmy jak najbardziej polecam

      Usuń
  2. podobny kolor do theoleskaaa
    milego dnia kochana
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana za komentarz i pomysł na porównanie :) Tobie również życzę pozytywnego dnia :*

      Usuń
  3. Oba wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dla mnie też, jak nigdy noszę do prawie non-stop

      Usuń
  5. mi flamingo bardziej sie podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, szczególnie teraz, Peaches and Cream jest takim przygaszonym/przytłumionym różem

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts