Ahava, krem nawilżający do cery suchej i normalnej.

18:09

Pragnę podzielić się dzisiaj z Wami spostrzeżeniami na temat produktu firmy Ahava, jest to linia Time to Hydrate, Essential Day Moisturizer czyli nawilżający krem na dzień do skórych suchej i normalnej. Są to kosmetyki z Morza Martwego, nie zawierające parabenów.

Kupiłam go w zestawie wakacyjnym z miniaturkami z tej serii. Pozostałe produkty z tego zestawu z pewnością będę testować przy okazji wyjazdów. Krem poszedł do testowania na pierwszy ogień bo po pierwsze naoglądałam się o nim wiele pozytywnych recenzji na YT, po drugie - przepiękna woń tych kosmetyków roznosiła się po mojej szafce (pomimo zamknięcia w opakowaniach) a po trzecie wcześniej zaczęłam używać kremu na dzień z Tołpy, który nie działa na moją skórę tak jak bym chciała przy regularnym stosowaniu i którego zapach już mnie męczył.


Opakowanie: Moja miniaturka to tubka zawierająca 15 ml produktu, przy czym pełnowymiarowe opakowanie to słoiczek o pojemności 50 ml.

Konsystencja: Jest to lekki kremik, absoultnie nie jest lejący. Wchłania się natychmiastowo


Działanie: Stosowałam go codziennie rano, już niewielka ilość wystarczy na pokremowanie całej twarzy.
Jak już wspomniałam jest on przeznaczony do cery suchej i normalnej, co w okresie letnim jest dla mojej skóry wystarczające. W opisie kremu możemy przeczytać ,,Krem doskonale się wchłania zapewniając skórze skuteczne, długotrwałe nawilżenie" i początkowo byłam lekko rozczarowana bo nie czułam tego nawilżenia. Jako posiadaczka suchej skóry jestem przyzwyczajona do produktów o bogatszej konsystencji więc kiedy zaczęłam nakładać na twarz kosmetyk o tak lekkiej i od razu wchłaniającej się konsystencji wzbudziło to moje obawy co do skuteczności działania.
Ale po ok. 3 dniach stosowania przyszło pozytywne zaskoczenie, pomimo tego, że nawet najmniejsza warstwa kremu nie była wyczuwalna na skórze zniknęły przesuszenia, przez cały dzień cera była przyjemna w dotyku, nie świeciła się i  zniknęły pojedyncze wypryski jakie spowodowała Tołpa. Mam nawet wrażenie, że krem znormalizował moją skórę.

Cena jest dosyć wysoka, bo wynosi ok.129 zł, choć teraz widziałam, że w Superpharm właśnie, że produkty z tej linii do pielęgnacji twarzy są obniżone o 25%

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Lubie ahave, dalam nagrode pieknosc roku ich olejkowi do ciala, jak chcesz to zerknij na nie http://www.pieknoscdnia.pl/pieknosc-roku/item/1169-pieknosc-roku-2012-kosmetyki-apteczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu, jest trochę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też przeraża jego regularna cena

      Usuń
  3. Szkoda, że cena jest taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, liczą sobie dosyć sporo

      Usuń
  4. zastanawiałam się przez cały post gdzie ja te kosmetyki stacjonarnie widziałam :P Wyręczyłaś mnie od myślenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tej marki ,muszę się jej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkalam sie jeszcze z ta marka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w Super- pharm ale i też w drogeriach internetowych. Choć wiadmo lepiej przyjrzeć się z bliska :)

      Usuń
  7. Do tej pory ta marka była mi znana z zagranicznych stron i dobrze wiedzieć, że jest też u nas :) I na dodatek jej produkty tak dobrze wpływają na cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak reszta, ale ten dał radę :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts