Zakupy marcowe

15:28

Ubiegły tydzień obfitował w większą ilość obowiązków zawodowych, i w nabliższym czasie  nie zapowiada się , żeby tempo w pracy miało zmaleć. Jednakże, znalazł się również czas na małe przyjemności w postaci zakupów. Zapraszam :)


1. Zmywacz do paznokci Essence - bardzo lubię zmywacze tej firmy, są niedrogie, wydajne i nie robią krzywdy moim paznokciom i skórkom, zobaczymy jak sprawdzi się ta nowa formuła. 

2. Wibo, Gel like w kolorze 9 Peaches and Cream- Udało się! już nie miałam nadziei na znalezienie tego lakieru ale jednak :)

3. Inglot, Fast Drying Top Coat - po jednorazowym użyciu mogę powiedzieć, że nie daje efektu 'odciecia' lakieru przy skórkach, jednak zobaczymy jak się będzie zachowywał później.

4. Essence, korektor w pisaku do paznokci - pojawił się w ostatnim denku, a że bardzo go lubię to zaopatrzyłam się w kolejny :)


5. Tołpa, nawilżający krem odprężający - ponieważ widzę, że mój krem z La Roche Posay powoli mi się kończy, postanowiłam rozejrzeć się za czymś nowym. Akurat w Super- Pharm była promocja na kremy z Tołpy,jestem  ciekawa jego działania.
Jak do tej pory nie zawiodłam się na ich kosmetykach, co więcej, działanie było zawsze zgodne z opisem i obietnicami producenta.

6. Artdeco, Hydra Lip color, nr 08 - jest produkt podobny do lip butters, daje bardzo delikatny kolor. Mój to odcień koralowy.

7. Bionella - suplement wzmacniający włosy i paznokcie, wiadomo na rezulaty trzeba poczekać do końca opakowania :)


8. Zestaw firmy Uriage, seria AquaPRÉCIS -  Ze względu na nową gazetkę promocyjną postanowiłam zajrzeć do Super- Pharm i zerknąć na promocje dermokosmetyków. Zauważyłam, że wiele można kupić teraz w bardzo korzystnych cenach. Ja rozglądałam się konkretnie za kremem pod oczy. Z firmy Uriage nie miałam jeszcze okazji testować, żadnego kosmetyku ale słyszałam i czytałam o nich wiele pochlebnych recenzji. Kiedy już miałam w ręce AquaPRÉCIS żel intensywnie nawilżający pod oczy ( nie będący niestety w promocyjnej cenie, ok.53 zł) z pomocą przyszła mi bardzo miła pani wręczając wyżej pokazany zestaw. Zawiera on pełnowymiarowy żel pod oczy i żel -krem intensywnie nawilżający, za cenę 46,89 ! :)

Używałyście wyżej wymienionych produktów ?
A może miałyście styczność z kosmetykami firmy Uriage ? Co o nich sądzicie ?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. tez mam ten lakier z wibo i bardzo przypadl mi do gustu :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam w jednym z postów :) ja jeszcze nie próbowałam

      Usuń
  2. Przepiękny kolor pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jakoś zazwyaczj na wiosnę zauważam u siebie koralową mini ;) obsesję

      Usuń
  3. Niezły deal z Uriage :) Ogólnie ciekawe kosmetyki zwróciły Twoją uwagę, czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, to była prawdziwa promocja :) przez duże P ;)
      o rezultatach na pewno powiadomię :)

      Usuń
  4. Oj chyba tez sie musze wybrac na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts