Zmywamy się z Delia Cosmetics

21:54

Ty razem post o pielęgnacji twarzy czyli o Hypoalergicznym żelu do mycia twarzy i demakijażu z serii Delia Dermo System.

Zaczęłam go używać po moim łagodnym mydle w płynie do mycia twarzy z Clinique, więc poprzeczka była zawieszona dosyć wysoko.
Opakowanie jak najbardziej na plus, pompka która dozuje odpowiednią ilość produktu.


Produkt jak sama nazwa wskazuje ma żelową i dosyć gęstą konsystencję. Co również bardzo mi odpowiada bo nie ucieka przez palce. Zapach należy do mniej ulubionych ale można się do niego przyzwyczaić, gdyż nie jest intensywny.

A co do działania ....
jak widzimy na opakowaniu producent zapewnia, że żel:


- > usuwa makijaż - i tak rzeczywiście jest. Mam tu na myśli usuwanie tuszu, korektora i bronzera czy różu. Aczkolwiek w celu usuwania makijażu oczu stostuję go bardzo rzadko gdyż jednak za bardzo wysusza moją skórę wokół oczu
-> idealnie oczyszcza skórę - faktycznie po umyciu buzi i przetarciu płatkiem nasączonym tonikiem nie ma na nim pozostałości po makijażu
-> intensywnie nawilża - no i tu pojawia się problem, bo w przypadku mojej suchej i cieńkiej skóry nie nawilża w żadnym stopniu. Niestety odczuwam nawet jej ściągnięcie, na co jestem bardzo wyczulona.


Podsumowując, jeśli tylko nie jesteście posiadaczkami skóry suchej, polecam ten produkt, gdyż ze zmywaniem sobie radzi, jest dosyć wydajny a dodatkowo jego cena nie czyści nam portfela. Jak macie okazję zobaczyć na zdjęciach kosztował 9,50 zł .

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie wiedzialam ze Delia ma kosmetyki pielegnacyjne ;) Jednak jak przesusza to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ma, na ich stronie możesz je obejrzeć. Jest np. płyn dwufazowy czy micelarny :)

      Usuń
  2. oj, ja też się boje przesuszenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie przy suchej skórze to uczucie jest nieprzyjemne, bo wiem, że moje koleżanki, które są posiadaczkami cer np. mieszanych na to nie narzekają. Wręcz mają wtedy wrażenie, że ta skóra jest dobrze oczyszczona

      Usuń
  3. miałam go kiedyś i przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poszukuję dalej, tańszej wersji Clinique :)

      Usuń

Miło mi że mnie odwiedziliście i dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :) Zaglądam na każdy blog

Thank you for every single comment, I'm glad you've visited me :)
I visit every blog

Popular Posts